lørdag den 24. maj 2014

Er jeg en kedelig gammel kone???

Her sidder vi så og hygger efter en fantastisk koncert med Bryan Adams (jeg har fået lov at blogge) og noget bliver ved at kværne rundt i mit hoved. 

Koncerten var af den voksne slags. 1200 mennesker alle med siddepladser i en koncertsal med fantastisk lyd. 
Lige bag os sad fire kvinder på 40+ som åbenbart ikke havde fået det memo, for de opførte sig som nogen på 17.... Nej okay det var højt sat. 14 årige Bieber-fans. 
Den ene præsterede endda at hoppe og danse så meget i midtergangen (på balkonen) at det fangede Mr. Adams opmærksomhed. Hun fik spotlight og til et helt nummer stod hun der og... ja... skabte sig. 

Sådan en opførsel gør noget ved mig. Noget vender sig i mig, mine tæer krøller sig sammen og jeg får lyst til at gå. Det er simpelthen FOR pinligt. Jeg vil bare væk fra den pinlighed. Jeg forstår ikke, at hun ikke kan se hvor pinlig hun er, for hvis hun kunne ville hun da ikke opføre sig sådan - eller ville hun? 
Er det bare mig der har det sådan? Er det mig der er snerpet? 

Når man er 40+ burde man så ikke opføre sig anderledes? Eller hvad? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar